سیاست‌ها و استراتژی ها

شرکت سایپا لجستیک
Image-Banner-06

چشم انداز

ما در صدد هستیم که در پاسخ به نیازهای لجستیکی واحدهای صنعتی و خدماتی جزو شرکت‌های ممتاز و معتبر بین‌المللی باشیم.
شرکت سایپالجستیک، یک شرکت لجستیکی طرف سوم می باشد که درصدد است با تکیه بر مدیریت سیستمی و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای پیشرفته برنامه‌ریزی و ردیابی در حوزه لجستیکی با برخورداری از ناوگان بزرگ ریلی و جاده‌ای و داشتن پایانه های مجهز حمل و نقل، خط پیشرفته و مکانیزه بسته بندی قطعات صنعتی و نیز نمایندگی های فعال فروش و سفارشی سازی خودرو، اولین، بزرگترین و پیشروترین شرکت لجستیکی طرف سوم کشور و از معتبرترین شرکت‌های لجستیکی بین المللی باشد.

مأموریت

شرکت حمل‌ونقل چندوجهی سایپا، یک شرکت لجستیکی است که:

  1. ارائه کلیه فعالیت‌های بازرگانی در امور واردات و صادرات
  2. خدمات حمل‌ونقل در نقش متصدی حمل (Carrier)
  3. خدمات حمل‌ونقل ترکیبی (جاده‌ای، ریلی، دریایی، هوایی)
  4. خدمات حمل‌ونقل درنقش بارفرابر (Forwarder)
  5. خدمات حمل‌ونقل ترانزیتی
  6. خدمات تکمیلی لجستیک اعم از برنامه‌ریزی دریافت، نگهداری و توزیع کالا
  7. ارائه خدمات مشاوره و مهندسی در امور لجستیک
Image-Banner-08
Image-Banner-07

استراتژی

شرکت سایپا لجستیک در سال های اخیر با اتخاذ رویکرد جدید، جهت ایجاد نگاه سیستماتیک به مقوله لجستیک و حرکت به سمت برندسازی در صنعت حمل‌ونقل کشور فعالیت‌های گسترده و همه جانبه‌ای را آغاز کرده است. اتخاذ سیاست ایجاد تنوع خدمات در کنار افزایش تعداد مشتریان و سازماندهی مناسب و ایجاد راه‌کارهای مناسب جهت کسب سهم عمده فعالیت‌های لجستیکی گروه سایپا و سایر شرکت ها از جمله این اقدامات به ‌شمارمی‌رود.

ارزش‌ها

  • اعتقاد و افتخار به عضویت در صنعت لجستیک کشور
  • عنایت خاص به منافع مشتریان در جهت برآوردن نیازهای آنان
  • تلاش در جهت حفظ و تأمین منافع ذینفعان که منجرب به رضایت‌مندی ایشان گردد
  • تعامل سازنده با جامعه و ترجیح مصالح اجتماعی به منافع فردی و سازمانی
  • اعتقاد به کرامت انسانی، توانمندی‌سازی و مشارکت در سازمان
  • توجه به اثربخشی، کارایی در انجام فعالیت‌ها و حرکت در مسیر تعالی
Image-Banner-04